QUI SOM?

Juguem amb la llengua!!!!



Ens diem Maria F. i Mònica R. i venim de Xaló i Vallada respectivament.



Som mestres d'Educació Infantil i aquest bloc anirà destinat al treball de l'expressió oral que és molt important en aquesta etapa.



Practica-la amb nosaltres!!



martes, 17 de enero de 2012

VOLEN VERSOS

Tots el poemes giren al voltan de la biblioteca, el llibres i la lectura. Un llibre original pel seu contingut i molt bó, doncs la qualitat dels poemes i textos és magnífica.

Entreu,
passeu,
es casa nostra,
casa de tots.
És la biblioteca.

A estones em fa pessigolles,
altres són carícies tendres,
el resseguir del seu dit
pel camí de tantes lletres.

Ales de papallona
que s’aturen i aletegen.
S’entrebanquen, i segueixen
pel camí de tantes lletres.

Em fulleja, em remena,
el que dic es vol aprendre.
Ara em penso que ha escollit
algun poema…

I a mi què més se m’endona,
si quan va passant els dits
sento que ens anem fent amics
i la galta m’acarona.

-M’enduc aquest, senyoreta!
-Has de parlar fluixet,
que estem a la Biblioteca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario